Studio interaktivního designu

Design a vývoj interaktivních zařízení, grafický design.

Maso z Poličky

Návrh značky pro Masokombinát Polička (nerealizováno)

Výběrového řízení na vytvoření značky masných výrobků Masokombinátu Polička jsme se zúčastnili společně s agenturou Promoplanet. Těšili jsme se na odměnu v naturáliích, bohužel jsme neuspěli, takže si musíme nechat zajít chuť.

Dobré maso z Poličky

Dle zadání jsme měli vytvořit 2 nezávislé značky. Jednu pro maso, druhou pro uzeniny. Místo toho jsme se rozhodli vytvořit raději jen jednu značku. Značku, která by zastřešovala veškerou produkci masokombinátu, která by by byla vždy na první pohled identifikovatelná a přitom by byla natolik univerzální, aby umožňovala komunikaci jakékoli skupiny výrobků samostatně. Vznikla tedy značka, která může zároveň hlásat například…

  • hovězí maso z Poličky
  • uzeniny z Poličky
  • Poličan z Poličky :)

Uzeniny z Poličky

Vizuální styl značky umožňuje vypuštění jednotné podoby loga - název salámu vysázený písmem shodným s logem a použití "z Poličky" výrobky jasně identifikuje. Pro usnadnění krájení uzenin v obchodech jsme navrhli postisk střívka s označením dílků hmotnosti.