Studio interaktivního designu

Design a vývoj interaktivních zařízení, grafický design.

Zóna dobré nálady

quick-mix zóna dobré nálady

Návštěvníkům stavebního veletrhu IBF jsme na cestu domů připravili malé překvapení. Přilehlá zastávka hromadné dopravy se je při čekání na spoj snažila rozesmát.

Po dobu konání stavebního veletrhu IBF jsme zastávku MHD v těsné blízkosti výstaviště proměnili v zónu dobré nálady. Kdykoli do ní někdo vstoupil, začala se hlasitě smát. Smích měl upoutat pozornost odcházejících návštěvníků k výrobci stavebních hmot quick-mix, který přitom na veletrhu nebyl mezi vystavujícími.

Původním záměrem bylo umístit reklamu přímo v areálu výstaviště, jelikož to však nevystavujícím firmám pravidla veletrhů neumožňují, rozhodli jsme se upoutat pozornost mírně guerillovým způsobem.

Proměna zastávky přitom nebyla nijak složitá ani nákladná. O smích se staralo jednoduché zařízení, pohybový senzor propojený s audiomodulem ukrytým v prostoru vitríny s plakáty. Samotná zóna, snímaná pohybovým senzorem, byla jednoduše zvýrazněna výstražným šrafováním na dlažbě uvnitř zastávky.

Kampaň

Koncept veselé zastávky navazuje na kampaň Zóna dobré nálady. Jejím hlavním motivem je vysmátý řemeslník, který s trochou nadsázky vysvětluje technologické přednosti moderních stavebních hmot quick-mix.

Web

Kromě samotné kampaně jsme realizovali také web Konečně pořádný dům, kde si na 3D modelu domu můžete jednoduše kliknout na oblast, která vás zajímá a zjistit, jaké produkty zde můžete použít.

Web poradnydum.cz je plně responsivní.